emberek ők? Több annál.

2010.05.08. 22:50 | egykobold | Szólj hozzá!

Hiszek bennük. Már nagyon régóta. Mefogott az az őket körülölelő rejtély, varázslat. Arról álmodozom ,hogy egyszer találkozom velük. Talán. Szörnyeknek tartják őket? Vagy az egészet kitalációnak gondolják. Én nem . Tudom ,hogy léteznek. Már megint olyaról írok ami emberek millióinak lehet nevetséges. De miért is foglalkoznék azzal mit gondolnak erről mások? Bennem ezek az érzések kavarognak. Ha nevetnek rajtam akkor is ezek fognak. Nos tehát. Én mindig is ilyen voltam. Érdeklődöm a természet feletti lények iránt. Nyomozgatok. Keresgetek. S olykor találok is olyan információkat amik valósak. Vámpírok. Mára divattá vált ezért nem is szeretek róluk beszélni. De most jól esik. Szóval nem a twilight féle "vámpírokra" gondolok. Bár ezt hiába írom ,ha olyanok olvassák akik nem olvasnak utána a dolgoknak. Így nehéz lehet megérteni mire is gondolok igazán.Van egy sorozat . Nem reklámozom. Nem is akarom ,hogy ebből is divatfilm legyen. Ezért csak annyit írok róla, hogy az abban szereplő vámpírok sokkal valóságosabbak mint az eddigi filmbeli vámpírok. Ja és nem a True Blood-ra gondolok. Felmerülhet kérdés mi vonzz bennük? Ha nem vonzóak? Ha csak vérszívók? Erre normális érthető választ nemigen tudok adni. Egyszerűen csak. Mert elvarázsol a történetük. Minden. Tehát ismét megmutatkozik milyen furcsa ember vagyok én.:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egykobold.blog.hu/api/trackback/id/tr261984870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása