Nézz szét kérlek, lásd.

2010.06.16. 14:01 | egykobold | Szólj hozzá!

Azon gondolkodtam nem tudok olyanról írni.. ami más számára ne lenne jelentéktelen. Aztán rámszólt valaki ,hogy : " Dehát magadnak írod . nem?" Így beláttam ,hogy ha érdekes ,ha nem.. írok. Mert jó időtöltés.. és mert jó leírni a történteket.

Szóval megnéztem 2 napja a Titok című filmet. Elég nagy benyomást tett bennem és tetszett a lényege. A vonzás törvényét mutatja be, ahogyan kihat az egész életünkre. Olyan történeteket hallhatunk ,amik szerintem 100%ig hihetőek. A szkeptikusok véleményére nem adok jelen esetben. Sőt kifejezetten zavar, ahogy olvasom a kételkedő emberek gondolatait és anélkül ,hogy elolvasnánk a könyvet vagy megnéznénk filmen ,képesek vagyunk nekik hinni , azt mondva biztos ez is marhaság. Én inkább azt ajánlanám ,hogy nézzünk bele, hiszen annyi dolognak adunk lehetőséget, és pont ennek ne adnánk ,ami a javunkra is válhat? Hiszen egy örög igazság hangzik el benne: Légy optimista! .. Nekem személy szerint sokmindenre felnyitotta a szemem, amit eddig nem tudtam ,nem akartam észrevenni.

Aztán egy kis személyesebb:

Küzdök a célomért, amit kitűztem magam elé, de mint már mondtam, ha elértem egy szintet és azt merem mondani ,hogy most már nem fogom abbahagyni ,akkor el is mondom miről van szó. Addig meg megmarad egy kis titoknak.

Szeretjük a titokzatosságot nem?;)

Este filmet néztünk.:] (sajnos?!) nem együtt, de egyszerre és ugyanazt.:D ..Ha valakit érdekel a Tizenhárom című filmről van szó. Régi kedvenc.






Ami még jó élmény az az ,hogy ma eláztam. Szeretem az esőt. Az illatát. Látni ahogy az égből a földre hull, hallani ahogy az ablakon kopog és kinézve minden olyan csodálatos.  Ennél már csak egy gondolatom beteljesülése lenne csodálatosabb....:]

A bejegyzés trackback címe:

https://egykobold.blog.hu/api/trackback/id/tr122086211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása