Újabb cél kitüzése *pipa*

2010.06.13. 20:32 | egykobold | Szólj hozzá!

Elhatároztam magam ,hogy végig csinálom. Nem mások miatt. Magamért teszem. Hogy mit? Azt amíg végig nem csinálom , nem írom le. Nem akarok megint csalódni magamban. Nem akarom ,hogy azt mondhassák okkal ,hogy na megmondtam, hogy úgysem lesz belőle semmi. Azt akarom ,hogy azt mondhassam : EEEEz igen! Képes voltam rá! Sajnos türelmetlen vagyok. Sajnos nagyon kevés dolog mellett tartok ki , és nagyon gyorsan elhatárolódok a céljaimtól.  Bízom abban ,hogy elég erős vagyok és most már le tudom győzni a démonjaimat és végig csinálom. Erre majd visszatérek ,ha megvalósult.

 

A mai napom nem volt se érdekes, se túl unalmas. Nem érdemelné meg azt sem ,hogy írjanak róla ,de mivel ez részben egy én-blog.. így írok... Mostanában rákaptam a blogolásra , gondolom ennek egyik oka az alvás kerülése. Aminek örülök , mert több időm marad rengeteg dologra, persze a netezés ideje is növekszik ,de annak van más oka is.. Szóval ma egyik kedvenc időtöltésemmel üthettem el a délelőttöt, ez pedig a fodrászkodás. :] Egy törzsvendégemnek.. azaz keresztanyumnak újítottam a haján.:Đ Aztán hazaérve szomorúan láttam ,hogy mama sírdogál. Okát nem mondhatom el ,de sajnos elég nehezen lehetett megvígasztalni. :\

*kiléptem az előbb , nem mentette el szóval ezt a részt újra kéne írni. *

Szóval nincs még vége a napomnak, de a többi privát dolog.. :]


Hamarosan Találkozunk.:]

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egykobold.blog.hu/api/trackback/id/tr652079208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása