Álmodtam egy világot magamnak itt állok a kapui előtt.

2010.06.10. 20:32 | egykobold | Szólj hozzá!

Számtalanszor gondolok arra , mi lenne, ha?

Mi lenne, ha hallanám az emberek gondolatait? És ők is hallanák az enyémet?

Mi lenne, ha láthatatlan lehetnék és akárhová beléphetnék?

Mi lenne, ha hipervándor* lehetnék?

Mi lenne, ha mindig mernék beszélni az érzéseimről?

Mi lenne, ha ? És mi lenne, ha?

Minden ember gondolkodik ilyeneken. Van aki kevesebbet .. Van olyan aki többet. Én az utóbbiba tartozom , mint már említettem szeretek álmodozni. Úgy érzem a gondolataimat itt határok nélkül szabadjára engedhetem és elképzelem ,hogy minden tökéletes. 

Mint már sokat írtam nagyon szeretek énekelni. Ha nem is másért a magam szórakoztatásáért biztosan. Ma a tegnap említett Hédivel elég sokat nótázgattunk.. felszabadultan, nem foglalkozva azzal másokat zavar-e.. Miért is foglalkoztunk volna ,hiszen ha nem tetszik arréb lehet állni, de mi legalább így jól éreztük magunkat.

Ha tehetem itthon is rengeteget énekelek.. az itthoniak bánatára/ örömére??.. Ma rongyosra hallgattam a The Pretty Reckless : Make Me Wanna Die című számát és most kicsit úgy éreztem egész jól ment.. Igazán irigylem a csajszit, hiszen baromi tehetséges ,olyan hangja van amilyenről szinte álmodni sem merek.. Bár ez butaság , mert mindenről merek álmodozni, de jó ezt így kijelenteni ,hiszen nagy dolgokról van szó a számomra.

 

 


Anyáéknak jó angol tanulást kívánok 18:00 tól 21:00ig..  no meg persze kitartást .. (L)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egykobold.blog.hu/api/trackback/id/tr202072511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása