Welcome to England...

2010.12.20. 14:46 | egykobold | 1 komment

Már el is felejtettem ,hogy van blogom.. aztán valami hiányérzetem lett.. Le kell írnom mi van velem ,ha másra nem is ..arra jó lesz ,hogy visszaemlékezhessek a jó avagy kevésbé jó dolgokra. Szóval.. már több mint 2 hónapja megváltozott az életem.. Emlékszem mikor elkezdtem a blogolást.. csak álmodoztam ,hogy egyszer itt lehetek. Nem gondoltam volna ,hogy tényleg így lesz .. Nos azóta történt egy két dolog.. Elvesztettem barátokat, elvesztettem jó ismerősöket.. sokmindenkit. Mert ugye nagyképű lettem?! Ezt köszönöm főleg azoknak akikben bíztam..Na de mindegy.. ami nem öl meg az megerősít ugye ugye?

A másik újdonság ,hogy mégsem megyek haza vizsgázni .. Megszüntettük vagyis félúton vagyunk ,hogy megszüntessük a magántanulói státuszom. Több okból.. Gondolom magántanulóknak ez nem újdonság.. de nem igazán kaptam sok segítséget.. avagy késve.. és ugye itt is én vagyok a hibás... a másik ok pedig ,hogy kint járok suliba.. ami úgy érzem elég jól megy.. és legnagyobb örömömre jövőre kezdhetem a fodrászatot ugyanitt! Hajj már tervezem is ,hogy mit ,hogy csinálok ,ha levizsgáztam:D

Esik a hó.. vagyis esett.. :D Nagyon sok.. ami itt ugye elég meglepő. Érdekes volt látni ,hogy mennyire lelassítja ez az idő a közlekedést.. No de már olvad ,de azért remélem karácsonykor szép havas táj lesz erre .

Jaa és igen.. anyumék is kijöttek így mostmár együtt lehet a család. :)

Néha még most is fura ,hogy Attila van nekem. Amikor megismertem nem gondoltam ,hogy ez lesz.. és már 5 hónapja együtt vagyunk:) Tényleg annyira de annyira jó érzés (L) Csak azt nem szeretem ha valaki be akar kavarni;) esetleg félre érthető megjegyzéseket tesz.. ugye ugye....

Múltkor elmentünk tengert nézni..:D Blackpool-ba ugye?:D mindig összekeverem .. Blackpool vagy Blackburn.. tudja fene..:D és hát mindent láttunk csak a tengert nem.. :D De nem probléma.. körbekocsikáztuk a várost.. Ati megmutatta a kaszinókat..:D jó volt(L) meg hát utána este.. :D elindultunk bulizni.. itt elég keményen ellenőrzik ,hogy 18 év alatti ne menjen be egy szórakozóhelyre se.. így elég nehéz volt engem bejuttatni..:D volt egy két vicces szitu..:) de a lényeg ,hogy bejutottunk:D

És akkor még megemlítem Noémit is ..akinek sokat köszönhetek a sulival kapcsolatban.. Ő egy nagyon aranyos leányzó aki szintén prestoni és mivel egy suliba járunk.. bemutatta nekem.. sőt heti 1szer van közös óránk is aminek nagyon örülök. Nagyon megkedveltem és remélem sikeresen fog otthon vizsgázni!(K)


Nincs más mondanivalóm.. mint ,hogy innen is Kellemes Karácsonyt és Boldog Új Évet Kívánjak minden KEDVES ismerősömnek és az otthoni családtagoknak:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egykobold.blog.hu/api/trackback/id/tr232527984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csabII 2011.03.18. 15:34:20

minden jót Bublinak Angliábaaaa :P
süti beállítások módosítása