Mi ez a mosoly Ágica?

2010.07.03. 19:49 | egykobold | Szólj hozzá!

Egész jól kezdődött a nyaram. Remélem ilyen lesz végig. Mostanában kimondottan jó kedvem van. Meg is kérdezték már páran ,hogy mi lelt? Miért nincs új bejegyzés? Nincs időm? Nincs kedvem? ..Biztosan észrevettétek ..,hogy általában olyan hangulatomban írtam.. amikor nagyon magam alatt voltam. Nos.. egy ideje ilyen nincs. Miért nincs? .. Erről majd később...:]

Pozitív véleményeket kapok az új hajammal kapcsolatban. Viszont.. érdekes dolgot állapítottam meg.. Számomra előnyös ,hogy szőke vagyok .. gondolom értitek.. ,bár annyira nem tetszik , hogy elég sok bunkó ember megtalál azóta, és sajnos a pedofilok is elég gyorsan észre vesznek. Mind1.. azért nem félek:] ..

 

Újra szent a béke Dancival..:] Azt hiszem megbeszéltük a dolgokat, tisztáztunk mindent. Nagyon bántott ,hogy már köszönni sem köszöntünk egymásnak:( Tegnap.. elkísért vásárolni.. és vicces vóóót..:P Megállapítottuk ,hogy milyen érettek vagyunk és  vele lehet női dolgokról..velem pedig férfias témákról beszélni..:D Azt hiszem mind2en megbántuk ,hogy ennyit sétáltunk.. és lehet ,hogy megérte volna az a busz a 80Ft-ot..:P:D


 

Ajánlom Eminem : Not afraid című nótáját.:]mindenkinek..


Azt hittem a nyáron sokat fogok dolgozni, lesz pénzem stb..:) Megint nem úgy jöttek össze a dolgok..:S Dehát.. meg sem lepődök.. Nem ,hogy mi nem kapunk diákmunkát.. a szakmájukkal sem tudnak elhelyezkedni az emberek.. szóval .. mind1(Y)


Hűűűha meg sem említettem hol jártam a nemrégiben.. A Jobbik Trianoni megemlékezésén. Annával...:).... Szóval jó volt.. Még nagyobbat nőtt a szememben ez a párt.. Lehet egyet érteni.. vitatkozni.. én azt gondolom igazuk van, nem mondanak nagyokat.. és ennyi.


Megemlíteném még Attilát.. Igen korábban már írtam róla.. pár sort..Szerintem nyugodtan mondhatom, hogy ő tehet arról ,hogy ilyen jó a kedvem.. Azóta eltelt egy kis idő.. és 12 nap van a találkozásunkig.. :].. Amit  már nagyon várok. Kimondhatatlanul..  mert.. erről majd legközelebb.. (L)..

 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://egykobold.blog.hu/api/trackback/id/tr672127593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása