mostmár Preston...

2010.10.25. 14:51 | egykobold | Szólj hozzá!

Rég blogoltam. Van mesélni valóm. De nem volt időm. Előző bejegyzésben azt írtam félek. Féltem egy választol. De már nem kell félnem. Október 12.én kiköltöztem Angliába. Sokan nem hitték el. Mint általában, most is kibeszéltek jó páran. Úgyse lesz belőle semmi. Hát lett. Sajnálom ,hogy most csalódást okoztam ezzel egyeseknek.. :) Egyébként írtam régen ,hogy mennyire boldog lennék,ha itt élhetnék. Mondhatom most duplán boldog vagyok. Sőőt. Hiszen minden nap együtt lehetek az én drága szerelmemmel. Nem kell számolnom a napokat ,hogy mikor látom újra ,mert minden nap vele vagyok. Annyira csodálatos. Így eléggé megváltozott az életem. Magántanulóként folytatom a sulit, és napközben elfoglalom magam főzéssel..:) Ami igazán tetszik, és többé kevésbé sikerül is amit eltervezek. Jó kivéve lásd. mai nap. Érdekes lett a fasírt..:):S ,de  szerintem nem az én hibámból.:) Tegnap rakott karfiolt készítettem, és Attila is és apa is azt mondta nagyon finom.:) Próbálkozom..  Persze emelett Hiányoznak a barátaim. De januárban megyek vizsgázni ,így tudok velük is picit találkozni.. (L)

na most egyelőre ennyi. Megyek mert tanulni is kell ..:) Szép délutánt mindenkinek.

A bejegyzés trackback címe:

https://egykobold.blog.hu/api/trackback/id/tr72397488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása