forró kávé, ihlet és vágyak.

2010.06.11. 18:15 | egykobold | Szólj hozzá!

"Ma sem állíthatom, hogy képes vagyok egy ember életének értékét megbecsülni, de egyet kijelenthetek: tudom, hogy amikor meghalt, a szeme csukva volt, és a szíve kitárva."

Ma megnéztem a Bakancslistát. Elgondolkodtat. Ez a film megtaníthat.Rávezethet igazán fontos dolgokra az életben . Az ember akkor jön rá mi mennyit ér neki, amikor megtudja hamarosan elveszíti. Tehet azért ,hogy változtasson rajta. Tehet azért ,hogy jobb ember legyen. A lényeg ,hogy ne túl későn tegye ezt. És ne felejtsen el élni. Ne akkor vedd észre mi a fontos amikor már elveszítetted..Ösztönző hatású is volt a számomra.., elgondolkodtam jó néhány résznél. A legjobban az fogott meg ,hogy a nevetés is fontos szerepet töltött be. Ellentétes érzéseket keltett és olyan hangulatúvá tette az egészet ,hogy teljesen elvarázsolt.

Bizonyára minden embernek más és más a véleménye . Mindenki mást emel ki belőle és nem feltétlen azok jutnak eszébe a filmről mint nekem.


És megjegyezném ,hogy ha ezt valakivel néztem volna.. látott volna sírni és nevetni..:]..




Aztán ha már ilyen kellemes hangulatban voltam/vagyok.. ihletet kaptam .. papírt ragadtam és hosszú idő óta dalszöveg helyett vers íráshoz fogtam... A kedvem nem is jó, nem is rossz. De ez most megfelel. Hiszen éppen azt csinálom amit szeretek. Írogatok.. álmodozom.. elképzelek dolgokat amik akár valósak is lehetnének.. s mellette olyan dalok szólnak .. mint például: Patty Griffin :Rain. Erin Mccarley: Lovesick Mistake.. gyönyörűek.

Bár megtehetném ebben a pillanatba ,hogy  éjjel sétálok.. Letisztult és káprázatos minden. Lágyan fúj a szél. Az ég szinte fekete és a Hold megvilágítja lépteimet.Majd halkan kezd el az eső hullani ,s miután eláll pocsojában ugrálva nevetni , kacagni.. élni. . Ezért szeretek álmodozni. :] ... 

A bejegyzés trackback címe:

https://egykobold.blog.hu/api/trackback/id/tr202074721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása