Annyira a jót keressük másokban, hogy a rosszat észre se vesszük.

2010.08.13. 17:27 | egykobold | Szólj hozzá!

Igen, mondtam ,hogy a legtöbb esemény pozitív volt ..1-2t kivéve. Az ember azt hinné vannak igaz barátai. Ki hitte volna ,hogy abban csalódok majd a legnagyobbat ..akit a legjobbnak gondoltam. Úgy érzem.. sokat megtettem azért ,hogy a barátaimmal mindig jó maradjon a kapcsolatom. Ha viták voltak inkább helyeseltem ,mert nem akartam ,hogy ez okozza a végét. Egy idő után elegem lett ebből. Mindig én. Mindig legyek én az aki enged és hagyjam ,hogy azt gondolják csak nekik lehet igazuk. Erre nincs szükségem. Nem stresszes barátságra vágyom. Szóval nem kell számolgatnom ,hogy kik is a barátaim. De a számból bocsánatkérést ők soha többé nem fognak hallani.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egykobold.blog.hu/api/trackback/id/tr92219617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása