"Csend van nagy csend, én meg itt várok rád Vigyél el engem is az álmodba, ha indulnál"

2010.08.12. 20:31 | egykobold | Szólj hozzá!

Szóval, újra itt vagyok. Kicsit elfeledkeztem a blogról.. Picit elvette az időmet más ,de most szánok rá időt és apránként frissíteni fogok.

Az elmúlt 1 hónap során rengeteg dolog történt velem. Szerencsére  a legtöbb pozitív irányban.

 

Szerelmes vagyok és nagyon boldog. Hú most egy picit megálltam. Nem olyan könnyű leírni amit érzek, nem is találok szavakat...:) ,de azért igyekszem. 12 nap volt. Merem kijelenteni ,hogy életem egyik legszebb 2 hete volt ,és mindez Neki köszönhető. A blogban is írtam rengeteget arról ,hogy megbántottak ..becsaptak..át tapostak rajtam. Vártam és vártam ,hogy történjen valami, végre had legyek önfeledtem boldog és mindig kerestem azt az embert akit szerethetek és viszont szeret. Buta dolog volt. Annyi jószándékú barátom mondta, hogy Ági ennek nincs értelme, ha tényleg eljön az akire vársz.. meglepetésként fog érni. Igazuk volt .De mennyire. Amikor megismertem Attilát kötözködött, persze csak poénból. De nem igazán egyezett a véleményünk .. Hát mondom jólvan beszélhetünk párszor..aztán majd elmaradoznak a beszélgetések. Nem is tudom ,hogy történt .. arra lettem figyelmes ,hogy órák után..csak azt vártam ,hogy újra vele beszélgethessek. Egyre és egyre többet. Aztán kialakult köztünk valami, valami amiben eddig nem igazán hittem. Persze régen.. hittem azt ,hogy bele szerethet az ember valakibe msnen keresztül, de már régóta butaságnak tartottam. Mindaddig amíg nem találkoztunk voltak bennem kételyek.. De eljött a találkozás ideje. Egymásra néztünk a reptéren, megöleltük egymást és megcsókolt. Zavarba hozott.:] De ahogy elkezdtünk beszélgetni .. a hangja.. a nézése.. annyira megnyugtatott, úgy éreztem mintha már régóta ismernénk egymást. Folyamatosan ölelni akartam. Érezni az illatát. Vele lenni. Este aztán megkérdezte mit érzek. Félve.. de elmondtam ,hogy beleszerettem. És ő is így érzett. El se tudtam hinni. De aztán keresett. Találkozni akart. Én pedig annyira boldognak éreztem magam mint még soha. Azóta is így érzek. És hamarosan újra együtt leszünk. Kimondhatatlan mennyire várom. Mindenről ő jut az eszembe. A sok bolondozás. Az együtt töltött napok. A sok séta. A zenék. Tényleg nem tudom magam kifejezni jobban. Nem megy. Egyet tudok biztosan. Mindennél jobban szeretem(L)

És már tudom ,hogy a 17. születésnapom 23án életem legemlékezetesebb szülinapja lesz.

 

 

Mintha az egész életem idevezetett volna, ide hozzád. Szeretlek. Annyira szeretlek.
  Pearl Harbor - Égi háború c. film

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egykobold.blog.hu/api/trackback/id/tr912217847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása