most álmodom?*

2010.07.10. 13:36 | egykobold | Szólj hozzá!

"Lehetek ilyen vagy olyan.. de akkor is megsülök"..Hangzott el a számból ez a mondat .. miután Dani megkérdezte mi ez a rövidnadrág. Igen.. Meleg van. Nem ugrálok érte ,de nem tudok mit tenni ellene.. így marad az a verzió ,hogy Ági enged.. Viszont  megáztunk. Vicces volt. Élveztem:D Micsoda idióta emberek vagyunk mi. " ilyen ez a filmes szakma.." Mégegyszer elhangzik a szádból, megütlek.:D  Ligetben sétáljunk! Hát persze. Mert ott rengeted a gaz. Csapkodj szét fűvel ..igazad van.:D Véresre:D Ha már vámpír vagyok... ;)

 

Csipkemánia.Húderákaptam..Vásárolgattam a múltkor.Szeretem a durikat. Főleg, ha Orsival mehetek. Órákig próbálgatunk.. nézelődünk.. majd a végén nem veszünk semmit.:D Na jó.. van ,hogy hatalmas táskákkal megyünk haza:] .. De az jellemzőbb ,hogy csak nézelődünk. 

 

 

Attila. Rád gondolok.. és legszívesebben leírnék mindent amit érzek irántad. Leírnám mit érzek ,ha hallom a hangod. Amikor nézem a mosolyod. Amikor látom ,hogy örülsz. Leírnám

,hogy mit éreznék ,ha átölelhetnélek. De nem teszem. Ha eljön az ideje a számból fogod hallani. Ha érdekel.Remélem ,hogy érdekel. És azután is fog miután.. :]...Imádlak.(L)

Nem tudom megunni ezeket a beszélgetéseket. Az esti camozást. Ami előfordult ,hogy reggelig eltartott. Boldog vagyok. És ha nem beszélhetünk folyton hiányzol. Most is. Ezért is írok..teljen az idő....Néha zavarban vagyok, de nem is tagadom. Ez így van:] Nagyon könnyen zavarba tudsz hozni.. amit nem bánok. Szerintem te se..:) Mit művelsz velem? Mi az amitől ennyire elvarázsolsz..? Fogalmam sincs, mint már mondtam többször is.. de nem is baj. *Mély sóhaj* Bárcsak itt lehetnél.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egykobold.blog.hu/api/trackback/id/tr182142792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása